سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانش، زندگانی اسلام و ستون ایمان است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

 
7 شنبه و چهارشنبه بازار

i عصری تابستانی و هوایی که کم دیده ایی

جمعه 86/11/26 ساعت 4:35 عصر

 

عصری تابستانی و هوایی که کم دیده ایی

گفتم: این روز ها دل خیلی بهانه تو را میگیرد هوای دیدن تورا دارد

گفت: میدانم همه چیز بهانه ای است برای شانه به شانه در حال و هوای باهم بودن رفتن نشستن و گریستن

گفتم: چرا گریه !رفتن نشستن درست ! اما گریستن را نمی خواهم نه!

گفت: برای حرمت نگاه ناگهان تو برای یک دل دریا حرف نگفته

گفتم: و برای هر انچه که گفتم و گفتم و نشنیدی !

گفت: برای انچه خواستم و بودی خواستی و نبودم و برای هرچه که نمی دانم!

گفتم: در تمام این همه سال ها که همه از یادش برده بودند تو تنها کسی هستی که هستی!

گفت: در این دل دل دلواپسی عزیز دل ! وقتی تو هستی انگار همه نیستند . شب از ان شب ها که در عمرت کم دیده ایی دریا دریا ستاره!


نوشته شده توسط: مهران پ.ر

نوشته های دیگران ()


i ْلیست کل یادداشت های این وبلاگ

 وای اگر روزی کنی قصد دل دیوانه ام
وای اگر روزی کنی قصد دل دیوانه ام
عصری تابستانی و هوایی که کم دیده ایی
خبر - 86/11/26
تولد وبلاگ 7 شنبه


خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 

:: کل بازدیدها ::
3923

:: بازدیدهای امروز::
4


:: بازدیدهای دیروز::
0


:: درباره خودم ::

7 شنبه و چهارشنبه بازار

:: لینک به وبلاگ ::

7 شنبه و چهارشنبه بازار

:: اوقات شرعی ::

::فهرست موضوعی یادداشت ها ::

خبر های داغ . عاشقانه .

:: وضعیت من در یاهو::

یــــاهـو

:: خبرنامه ::