سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دنیا پس از سرکشى روى به ما نهد ، چون ماده شتر بدخو که به بچه خود مهربان بود ، سپس این آیه را خواند « و مى‏خواهیم بر آنان که مردم ناتوانشان شمرده‏اند منّت نهیم و آنان را امامان و وارثان گردانیم . » [نهج البلاغه]

 
7 شنبه و چهارشنبه بازار

i تولد وبلاگ 7 شنبه

چهارشنبه 86/11/24 ساعت 10:56 عصر

 

به نام خالق یکتا

تولد  وبلاگ  7 شنبه

سلام دوستان
من مهران پ.ر نویسنده این مجموعه وبلاگ هستم
دوستانی که مایل به همکاری در این مجموعه وبلاگ هستند  فعلا  می توانند با ای دی زیر مکاتبه کنند

Yahoo Id:baran_m2_m2
این وبلاگ تشکیل شده از
فلسفه ¤ 7 شنبه
رایانه ¤ 7 شنبه
عاشقانه ¤ 7 شنبه
خبر ¤ 7 شنبه
البته فعلا این مجموعه  مدیریت می شود و ممکن است بعدا به دلایلی موضوعی  در این مجموعه اضافه یا حذف شود.تنها هدف من از ساختن این مجموعه سرگرمی نیست بلکه اطلاع رسانی به مردم است
منتظر پست های جالب ما باشید

با تشکر

 


نوشته شده توسط: مهران پ.ر

نوشته های دیگران ()


i ْلیست کل یادداشت های این وبلاگ

 وای اگر روزی کنی قصد دل دیوانه ام
وای اگر روزی کنی قصد دل دیوانه ام
عصری تابستانی و هوایی که کم دیده ایی
خبر - 86/11/26
تولد وبلاگ 7 شنبه


خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 

:: کل بازدیدها ::
3920

:: بازدیدهای امروز::
1


:: بازدیدهای دیروز::
0


:: درباره خودم ::

7 شنبه و چهارشنبه بازار

:: لینک به وبلاگ ::

7 شنبه و چهارشنبه بازار

:: اوقات شرعی ::

::فهرست موضوعی یادداشت ها ::

خبر های داغ . عاشقانه .

:: وضعیت من در یاهو::

یــــاهـو

:: خبرنامه ::